۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۹:۴۰

"من و زيبا" و "عصر روز دهم" در پرديس سينمايي بهمن سنندج اكران مي شوند

"من و زيبا" و "عصر روز دهم" در پرديس سينمايي بهمن سنندج اكران مي شوند

سنندج – خبرگزاري مهر: به همت حوزه هنري استان كردستان و همزمان با ايام ماه محرم، دو فيلم سينمايي "من و زيبا" و "عصر روز دهم" در پرديس سينمايي بهمن سنندج اكران مي شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ايام محرم و روزهاي عاشورا و تاسوعاي حسيني و به همت حوزه هنري استان كردستان دو فيلم سينمايي مناسبتي "من و زيبا" و "عصر روز دهم" پخش مي شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: حوزه هنری استان کردستان با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه به مدت سه روز از امروز يكشنبه 19 آبان ماه 92 فیلم "من و زیبا" به کارگردانی فریدون حسن پور با بازی "پرویز پرستویی" و "شهاب حسینی" در دو سانس 10 تا 12 صبح و 16 تا 18 عصر در سالن شماره يك پردیس سینمایی بهمن سنندج براي تماشای عزاداران حسینی (ع)  به نمایش گذاشته می شود.

امين مرادي با اشاره به این موضوع که این ویژه برنامه برای دومین سال متوالی برگزار می شود، گفت: فیلم "عصر روز دهم » به کارگردانی مجتبی راعی و با بازی هانیه توسلی، احمد مهران فر در سالن شماره دو پردیس سینمایی بهمن سنندج در همین ایام و سانس ها نیز اکران می شود.

وی افزود: در میان بخش های مختلف هنری، شاید بتوان گفت سینما با توجه به گستره تحت پوشش بیشترین تأثیر را بر مخاطب می گذارد که متأسفانه در خصوص به تصویر در آوردن این حاثه بزرگ مقداری کم کاری صورت گرفته است و به غیر از چند فیلم محدود که به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد کاری صورت نپذیرفته که انتظار مي رود با توجه به اهمیت این رخداد تاریخی و داستان های واقعی فراوانی که هر یک خود می تواند دستمایه  فیلمی سینمایی قرارگیرد شاهد تولید آثاری پرمحتوا در این زمینه باشیم.

کد خبر 2172785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha